کد خبر: ۱۱۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای اسکان مسافران نوروزی فرهنگی این استان ۲۵۰۰ کلاس درس در قالب ۳۶۰ مدرسه آماده‌سازی و مجهز شده است.
۲۵۰۰ کلاس‌های درس آماده اسکان مسافران در بوشهر

علی موحدی در گفتگویی با آرانیوز در بوشهربا بیان اینکه همه ساله آموزش و پرورش برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی کلاس‌های مدارس برای اسکان آماده می‌کند، اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری هر ساله شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور به این استان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند، گفت: نوروز گذشته 241 هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند که پیش‌بینی می‌شود تعطیلات نوروز امسال به 300 هزار مسافر افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ایجاد 23 پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: 23 پایگاه در 18 منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

موحدی از آماده‌سازی 360 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: 2 هزار و 500 کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی آماده شده که تا 3 هزار و 300 کلاس قابل افزایش است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها