کد خبر: ۱۱۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های لرستان گفت : در سال جاری ۸۰۸ هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم‌آباد توسط این شرکت صورت گرفته است .

۸۰۸ هزار لیتر سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه خرم‌آباد در سال جاری

سید احمد موسوی : به گزارش آرانیوز لرستان ، دکتر سید شمس‌الدین حسینی دقایقی پیش در نشست خبری با خبرگزاری های استان در خرم‌آباد گفت : شرکت ملی پخش در توزیع ۴ فرآورده اصلی فعالیت می کند که در سال جاری میزان ۲۷ میلیون لیتر نفت سفید به روستاییان استان عرضه شده است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل ، کشاورزی ، صنایع و کشاورزی نیز فعالیت بسیار مطلوبی داشتیم و تاکنون ۷۱۲ میلیون لیتر نفت و گاز در این حوزه نیز عرضه گردید .

حسینی ادامه داد : همچنین ۱۹ میلیون متر مربع گاز مایع هم برای مصرف جامعه هدف توزیع شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد .

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان با بیان اینکه سوخت پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و بالگردها نیز از این شرکت تامین میشود اظهار داشت : در سال جاری این شرکت تامین سوخت ۴۱۴ پرواز در فرودگاه خرم‌آباد را انجام داده و تا به امروز ۸۰۸۰۰۰ لیتر سوخت رسانی به پروازها توسط این شرکت صورت گرفته است.

وی تصریح کرد : سوخت رسانی در حوزه پروازهای مسافربری ، بالگردهای فراجا و اورژانس هوایی بوده که نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش مصرف سوخت داشته ایم .

دکتر حسینی همچنین با اشاره به حمله سایبری به جایگاه‌ها عنوان کرد : در زمان بروز حمله سایبری با تلاش های مستمر همکاران ، عملکرد استان در مهار و کنترل حمله سایبری بسیار مطلوب بوده و در همان زمان اولیه ظرف دو ساعت کلیه جایگاههای استان به سیستم دستی تغییر وضعیت داده و فعال گردیدند .

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار