کد خبر: ۱۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
سردار «حاجیان» گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های انقلاب هستند و این عزیزان با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه ما درس ایثار دادند.

خانواده معظم شهدا سرمایه های اصلی انقلاب هستند

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه،سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شامگاه (دوشنبه) در مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت استان که در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی قمر بین هاشم (ع) برگزار شد از خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: این عزیزان با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه ما درس ایثار دادند.

سردار حاجیان افزود: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند. امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن ها در رفیع ترین قله های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می کنند. در این میان اجر و پاداش خانواده های معظم شهدا نیز کمتر از شهید عزیزشان نیست و بدون تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیع و بلند مرتبه ای دارند و می توانند بهترین الگو برای همه ما باشند.

رییس پلیس استان کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آن ها را جزو اصلی ترین وظایف مسوولان کشور دانست و گفت: همه مسوولان در برابر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مسوول بوده و باید تلاش کنند تا در کنار دیگر شهروندان، مشکلات آن ها نیز در اسرع وقت مرتفع شود. مجموعه انتظامی خود را خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران می داند و با همه توان برای رفع و کاهش مشکلات این عزیزان تلاش خواهد کرد. بدون شک تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما جاری است دشمنان هرگز نمی توانند خدشه ای به آرمان های اصیل انقلاب وارد کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها