کد خبر: ۱۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در سال جاری ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور در قالب ۱۲۱ گروه با اعزام به اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت با دستاوردهای نظام اسلامی ایران در دریا از جمله توانمندی‌های تولیدی و تجهیزات نظامی این مجموعه آشنا شدند.
اعزام ۱۲۱ گروه به اردوی راهیان توسعه و پیشرفت منطقه دوم دریایی سپاه

به گزارش آرانیوز از بوشهر، سردار حیدر هنریان مجرد صبح امروز در آیین تجلیل از خادمین راهیان توسعه و پیشرفت منطقه دوم امام حسن مجتبی علیه‌السلام نیروی دریایی سپاه با تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه در ابعاد گوناگون نظامی و تجهیزاتی پیشرفت قابل توجهی کرده است اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از برنامه‌های مهم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است.

وی با اشاره به اجرا برنامه اردوی راهیان توسعه و پیشرفت گفت: اردوی راهیان توسعه و پیشرفت از امسال در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اجرایی شد که اوج این برنامه در نیمه دوم امسال از آبان ماه بود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اعزام 121 گروه از سراسر کشور به اردوی راهیان توسعه و پیشرفت این منطقه اعزام شدند گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از آبان ماه تا قبل از ماه مبارک رمضان پذیرای بیش از 10 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان، اساتید، ورزشکاران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار در قالب اردوی راهیان توسعه و پیشرفت بود و طرح‌ها و برنامه‌های این مجموعه برای آنان تبیین شد.

سردار هنریان با بیان اینکه پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در امر دریا، سیادت دریایی، دفاع از مرزها و آبهای ایران اسلامی برای شرکت‌کنندگان در اردوی راهیان توسعه و پیشرفت تببین شد گفت: در این برنامه‌ها دستاوردهای نظام اسلامی ایران در دریا از جمله توانمندی‌های تولیدی و تجهیزات نظامی ارائه شد.

وی با بیان اینکه دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای افکار جوانان را مورد تهاجم برنامه‌های خود قرار داده‌اند اضافه کرد: در اردوی راهیان توسعه و پیشرفت جوانان دستاوردهای مختلف نظام اسلامی را از نزدیک لمس کردند و این مهم سبب تغییرات اساسی در اذهان و تفکرات آنان می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: اردوی راهیان توسعه و پیشرفت برای بازدید از توانمندی‌های این منطقه مهم نظامی سال آینده ادامه دارد و جمعیت بیشتری اعزام می‌شوند.

سردار هنریان مجرد اضافه کرد: در نیمه دوم امسال به جز ایام تعطیل تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و  منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در اعزام کاروان‌های راهیان نور در دستور کار قرار گرفت که خدمات خادمین این مجموعه قدردانی می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها