کد خبر: ۱۱۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از نگهداری ۲۲۱۱ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد استان بوشهر خبر داد و گفت: این معتادان پس از انجام دوره ۳ هفته‌ای درمان به جامعه برمی‌گردند.
نگهداری ۲۲۱۱ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد بوشهر

 حیدر عزیزنژاد در گفت‌وگو با آرانیوز در عسلویه با بیان این که خدمت به محرومین بالاترین افتخار است، اظهار داشت: سازمان بهزیستی برای مردم مختلف از آغاز تولد تا زمان مرگ اقدامات و خدماتی دارد.

وی با بیان اینکه خدمات بهزیستی از قبل از تولد با مشاوره‌های ژنتیکی آغاز می‌شود، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار را جزء جامعه هدف دانست که بهزیستی به آنان خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به وجود 29 هزار و 200 معلول تحت پوشش در استان خاطرنشان کرد: این عزیزان نیازهای مختلفی دارند که بهزیستی بخش قابل توجهی از آنها را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، گفت: معلولین استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در کشور درخشش خوبی داشته و مدال‌های رنگارنگ در سطح ملی و بین‌المللی کسب کردند که موجب شده این استان به عنوان استانی شاخص در کشور مطرح باشد.

عزیزنژاد در بخش دیگری از سخنان خود به حضور 2 هزار و 211 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این افراد هم اکنون در کمپ‌ها، درمان سه هفته‌ای گرفته و به جامعه برمی‌گردند.

وی از پیگیری بازتوانی درمان‌شدگان پس از ورود به جامعه خبر داد و گفت: پس از خروج این افراد از کمپ‌های ترک اعتیاد سعی می‌کنیم از آنها در اجتماع حمایت کنیم.

عزیزنژاد یکی دیگر از مأموریت‌های بهزیستی را ارائه مشاوره به زنان و دختران آسیب دیده در راستای حفظ و صیانت از خانواده عنوان کرد و گفت: شماره تلفن 1480 به‌صورت شبانه‌روزی در این حوزه به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی همچنین از ارائه خدمات حضوری در حوزه‌های توانبخشی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و دیگر خدمات به جامعه هدف خبر داد.

 

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها