کد خبر: ۱۱۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان از تشکیل ۵۵۳۰ پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.
تشکیل ۵۵۳۰ پرونده تخلف صنفی در لرستان/ صنوف متخلف ۲۶۸ میلیارد جریمه شدند

جواد احمدپور در گفت‌وگو با آرانیوز در خرم‌آباد با اشاره به بازرسی از فعالیت صنوف در لرستان، گفت: 77 هزار مورد بازرسی از ابتدای امسال تاکنون از سطح صنوف این استان انجام شده‌است.

او با اعلام تشکیل 5530 فقره پروندۀ قضایی برای صنوف متخلف لرستان از ابتدای امسال تاکنون، افزود: این صنوف 268 میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

فعالیت 24 تیم بازرسی و نظارتی لرستان در ایام عید نوروز

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان با تأکید به نظارت بر فعالیت خبازی‌های این استان، عنوان کرد: 34 هزار و 500 بازرسی از سطح خبازی‌های لرستان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده‌است.

او بیان کرد: گران‌فروشی، کاهش کیفیت نان، تعطیلی خودسرانه و عدم رعایت ساعت کاری از مهم‌ترین دلایل برخورد با خبازی‌های متخلف در لرستان بوده‌است.

احمدپور با اشاره به کشفیات 8 میلیارد و 800 میلیون تومان قاچاق مرغ، آرد و سایر اقلام در لرستان، گفت: 62 واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون در این استان پلمب شده‌است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان، ابراز کرد: گشت‌های مشترک بازرسی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در دو بخش صنفی عرضۀ کالا و خدمات با حضور بازرسان و با همکاری تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌شود.

او با تأکید به  نظارت بر توزیع و عرضۀ کالا‌ها در لرستان، افزود: گشت‌های بازرسی در این استان شدت یافته‌است و در قالب گشت‌های مشترک به‌طور روزانه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار