کد خبر: ۱۱۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
استاندار خراسان شمالی، گفت: اقدامات اشتغال‌زایی کمیته امداد بسیار امیدوار کننده است.
اقدامات اشتغال‌زایی کمیته امداد بسیار امیدوار کننده است

به گزارش آرانیوز از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد امروز در دیدار با مدیران کمیته امداد استان خراسان شمالی، اظهار داشت: تحویل 900 پنل خورشیدی به خانواده‌ها در سال گذشته و امسال، در درآمدزایی خانواده‌ها مهم است.

وی افزود: گزارش عملکرد کمیته امداد در استان در حوزه‌های معیشتی، فرهنگی و آموزشی، اشتغال و خودکفایی مددجویان بسیار امیدوارکننده است.

استاندار خراسان شمالی هدف‌گذاری کمیته امداد را خودکفایی و درآمدزایی برای خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: در راس کمیته امداد فردی مجرب و جهادی قرار گرفته که فراتر از توان کار می‌کند و این روحیه در زیر مجموعه نیز تسری پیدا کرده است.

حسین‌نژاد ادامه داد: ورود کمیته امداد در پروژه‌هایی مثل زنجیره نوغانداری و حمایت از اشتغال خانواده ها در حوزه فرش و غیره درآمد استان را افزایش داده و مورد حمایت ماست و بانک‌ها نیز باید در پرداخت تسهیلات به این امور کمک‌ کنند.

وی گفت: خیرین و کمیته امداد با کمک خیرین، نتیجه فعالیت‌های خود را در کوتاه مدت می‌بینند و از لذت معنوی آن در کمک به مددجویان، دانش آموزان، دانشجویان و غیره بهره‌مند می‌شوند و سرمایه خوبی از خاطرات خوش را در زندگی فراهم می‌کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار