کد خبر: ۱۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شهردار بوشهر از فعال شدن پروژه فانوس دریایی در ساحل بوشهر خبر داد و گفت: این طرح با ارتفاع ۷۰ متر و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.
ساخت فانوس دریایی در ساحل بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان

حسین حیدری در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهربا اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری بوشهر اظهار داشت: در دولت سیزدهم تحولات مهمی در توسعه زیرساخت‌های خدماتی و عمرانی در شهر بوشهر بر اساس مطالبات مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌ها در دهه فجر امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است، گفت: در این ایام با اعتبار 500 میلیارد تومان طرح‌های مختلف عمران شهری بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهردار بوشهر با بیان اینکه یکی از طرح‌های مهم که سال‌ها مغفول مانده است فانوس دریایی است، اضافه کرد: پروژه فانوس دریایی پس از سال‌ها تعطیلی اکنون دوباره فعال شده است و برای اجرا این طرح مورد مطالبه مردم که در ساحل بوشهر با ارتفاع 70 متر ساخته می‌شود 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

حیدری از ساخت اسکله تفریحی شغاب بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح یکی دیگر از مطالبات مردم به ویژه گردشگران است که در ایام تعطیلات نوروز فعالیت آن آغاز می‌شود و بخش دیگر از این پروژه سال آینده فعال خواهد شد.

وی، پروژه گذر سلامت را از دیگر پروژه‌های عمران شهری بوشهر اعلام و خاطرنشان کرد: این طرح تا آخر هفته جاری افتتاح می‌شود و برای این طرح 14 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

شهردار بوشهر نصب پرچم و تابلوی ورودی شهر، بهسازی و مرمت امارت امیریه، پروژه میدان زیرگذر تقاطع شهید سلیمانی، سنگ فرش کوچه‌های بافت را از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری بوشهر دانست و اضافه کرد: بازار قدیم بوشهر شامل بازار ماهی و خرما بهسازی و کف‌سازی شده و گذر چهار محل تاریخی این شهر هم عملیات بهسازی و زیباسازی آن در حال اجرا است.

حیدری بیان کرد: علاوه بر این طرح‌های فضای سبز بزرگراه امام علی(ع)، بهسازی حریم 60 متر دریا حد فاصل پارک شغاب تا دانشجو، ساحل‌سازی پارک مروارید،گذر خواجه‌ها، گذر مرکز تحقیقات و گذر 24 متری غرب تنگک‌ها در حال فعالیت است.

وی از افتتاح سه پروژه سرمایه‌گذاری شامل ساختمان تاریخی بیلیارد، نگین و رستوران رافائل در هفته بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان چندین پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، سرمایه‌گذاری و فرهنگی شهرداری بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار