کد خبر: ۱۱۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد انزلی  
به گزارش آرانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی دکتر محمدسجاد سیاهکارزاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان طی احکامی جداگانه معاونین « عمران و زیربنایی» و «اقتصادی و سرمایه‌گذاری» «توسعه مدیریت» و مدیران «بازرسی و ارزیابی عملکرد »«برنامه و بودجه» و «کار و خدمات اشتغال» سازمان منطقه آزاد انزلی را منصوب کرد.

بر این اساس حسن کاظمی که پیش از این مدیر برنامه ریزی و بودجه و با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمران و زیربنایی فعالیت داشت با حکم جدید بعنوان معاون عمران و زیربنایی ابقا گردید.

همچنین علی رزم آرا به عنوان مدیر برنامه ریزی و بودجه منصوب شد در سوابق اجرایی رزم آرا مدیرعامل شرکت بین المللی سعدی کیش، رییس هیئت مدیره شرکت های خدمات فنی و مهندسی نصر شاهد و بیمه رفاه شاهد دیده می شود.

 

در حکمی دیگر محمد رسولی امین به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منصوب شد از جمله سوابق اجرایی ایشان اینکه در بازار سرمایه و بورس فعالیت داشته و در نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت نیرو مشغول بوده است. وحید طالب پور نیز که پیش از این معاون سرمایه گذاری سازمان بوده از این پس در جایگاه مشاور سرمایه‌گذاری مدیرعامل فعالیت خواهد داشت.

میثم عمرانی نیز به عنوان معاون توسعه مدیریت منصوب شد در سوابق مدیریتی عمرانی علاوه بر عضویت در هیئت علمی دانشگاه و معاونت اداری و مالی چندین دانشگاه معتبر کشور به چشم می خورد.

همچنین مهدی حسن نیا عضو هیئت مدیره سازمان نیز بعنوان مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و در نهایت کریم نظری از کارکنان با تجربه این سازمان به عنوان مدیر کار و خدمات اشتغال منصوب شدند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار