کد خبر: ۱۱۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید فناورانه، گفت: راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.
حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه از برنامه‌های راهبرد سازمان دامپزشکی

به گزارش آرانیوز از بوشهر، محمد سبحانی مطلق صبح امروز در نشست رونمایی از کیت تشخیص بیماری لکه سفید میگو در مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بوشهر و در جمع مسئولان استانی اظهار داشت: فعالیت دانش‌بنیان و نو پدید در تمامی موضوعات دامپزشکی در دستور کار قرار دارد و راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور افزود: حمایت از تولیدات نوآورانه اعم دارو و مواد بیولوژیک، واکسن، مکمل‌ها و کیت‌های تشخیصی و ارتقا آنها به سطح استانداردهای بین‌المللی را وظیفه خود می‌دانیم.

سبحانی تاکید کرد: مجموعه‌های تولیدی همت خود را در راستای قطع وابستگی‌ها و حرکت به سمت تولیدات نوین به پیش ببرند و این نگاه را در تمامی حوزه‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تولیدات جدید، علاوه بر جنبه‌های درمانی، در عرصه اقتصادی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد خاطرنشان کرد: تولید کیت جدید تشخیص بیماری لکه سفید با دقت بالاتر و حساسیت بیشتر می‌تواند در تشخیص سریع بیماری و جلوگیری از تلفات نقش مهمی در اقتصاد و تولید میگو داشته باشد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها