کد خبر: ۱۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
در معاونت مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل نزاجا؛
امیر سرتیپ نعمتی گفت: طرح لبیک ۳ که به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده، در نیروی زمینی ارتش با یک حرکت جهادی پرشتاب در حال اجراست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش آرانیوز، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین جشنواره مهندسی در حوزه ساخت‌و‌ساز مسکن، پادگان‌ها و سازه‌های مختلف که صبح امروز (یکشنبه) در معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: این معاونت در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند.

امیر سرتیپ نعمتی یکی از طرح‌های اصلی در نیروی زمینی ارتش را طرح لبیک ۳ برشمرد و گفت: این طرح که به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده است در نیروی زمینی ارتش در حال توسعه بوده و با یک حرکت جهادی پرشتاب در حال اجرای آن هستیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه طرح لبیک ۳ پاسخ عینی و ملموس به فرامین فرمانده معظم کل قوا در حوزه معیشت کارکنان این نیرو است، عنوان کرد: در حوزه مهندسی علاوه بر کار‌های عمرانی و افزایش توان رزم اقدامات زیربنایی در راستای ارتقای توان علمی کارکنان نزاجا برنامه داریم. 

وی با اشاره به طرح تحول مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: درخصوص تحول مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش و به‌روز کردن سیستم آموزشی، اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و در حوزه مهندسی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

امیر نعمتی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا دارای مدرک دکتری و تحصیلات تکمیلی هستند، افزود: در نیروی زمینی در جهت ارتقای سطح علمی و تخصصی نیرو‌ها برنامه‌ریزی کرده و طرح‌های زیادی داریم. 

جانشین فرمانده نزاجا به پیشرفت‌های روزافزون و انجام اقدامات هوشمندانه در این نیرو اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش در حوزه مهندسی اشراف بالایی دارد و تمامی رسته‌های مهندسی در حوزه رزم مشغول فعالیت هستند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار