کد خبر: ۱۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع و به ارزش ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.
رفع تصرف بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع اراضی ملی خراسان رضوی

به گزارش آرانیوز از مشهد، سرهنگ مجید علی‌نیا امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بهمن‌ ماه، 5 فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضائی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: احکام قضائی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خراسان رضوی بیان کرد: با اجرای این احکام از ابتدا سال 1402، اراضی ملی در استان به مساحت 438 هزار و 859  مترمربع و به ارزش 22 میلیارد ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خراسان رضوی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند. همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

علی‌نیا از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره تماس 05137650168 و یا سامانه پیامکی 300041735 اعلام کنند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار