کد خبر: ۱۱۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
با صدور پیامی؛
حجت الاسلام «لقمانپور» در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم: مردم قم در انتخابات نشاط، بصیرت و عظمت خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش آرانیوز از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور پیامی از حضور حداکثری مردم استان قم در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّر ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»

مردم عزیز استان قم

انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال عمر بابرکت خود، تاریخی پر فراز و نشیب را برای رسیدن به حقوق این ملت شریف پشت‌سر گذاشته است.

به برکت ثمره خون مطهر شهدای گرانقدر به‌ویژه ۶۰۹۰ شهید سرافراز استان قم و ایثار و تلاش همه مجاهدان راه خداوند متعال شاهد رقم خوردن حماسه‌ای دیگر از همه اقشار مردم عزیز قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که بحمدلله تجلی دیگری از نظام مقتدر مردم سالاری دینی به عنوان امید همه ملت‌های مظلوم جهان است، بودیم.

اکنون با توجه به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان، به ویژه جبهه مقاومت که چشم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است و همچنین تأکیدات ویژۀ رهبر عزیز انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات و به تأسی از همۀ شهدای گران‌قدر کشورمان که سیرۀ عملی زندگی و توصیه‌هایشان بر پایۀ حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شرکت در انتخابات بوده است، مردم عزیز قم به وظیفۀ ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این جامعه، جامۀ عمل پوشانیدند.

در زمانی که بیگانگان درصدد به حاشیه راندن مردم و نا امید کردن آنان در استیفای حق خود در تعیین سرنوشت واقعی‌شان هستند، لذا بدین وسیله از مردم ولایتمدار و شهید پرور و فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه استان قم، که با حضوری آگاهانه و حداکثری و انتخاب‌هایی اصلح، انتخابات را به‌عنوان میراث ارزشمند امام خمینی (ره) برای ملت ایران، گرامی داشته و در برابر بدخواهی دشمنان که در انتظار کوچک‌ترین ضعف ما نشسته‌اند، نشاط، بصیرت و عظمت خود را به نمایش گذاشتند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار