کد خبر: ۱۱۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام»، گفت: پرداختن به امور فرهنگی یکی از مهم ترین مولفه های سازمان منطقه آزاد اروند است.
حوزه فرهنگی اولویت سازمان منطقه آزاد اروند است  

به گزارش آرانیوز علی زارعی در آئین اختتامیه  پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» که با حضور مسئولین کشوری، استانی و منطقه ای برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان  و خیر مقدم به مهمان های حاضر در مراسم، اظهار داشت: آبادان و خرمشهر دو شهر ایثار و حماسه یادآور جانفشانی ها و دلاورمردی های فرزندان غیور این مرز و بوم هستند؛ اما متأسفانه پس از سال ها هنوز آثار جراحت های ناشی از دوران جنگ تحمیلی بر چهره این دو شهر آشکار است.

زارعی با بیان اینکه هرچه در باب دفاع مقدس گفته شود کم است، افزود: اگر در آثار مقام معظم رهبری رصد کنیم خواهیم دید که ایشان نگاه ویژه ای به مقوله دفاع مقدس داشته و غالب کتبی که تقریظ کردند در زمینه دفاع مقدس بوده  که این اهمیت موضوع در نگاه رهبر معظم انقلاب را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: باید در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای انجام دهیم و فرهنگ دفاع مقدس را در قالب هنر سینما، کتاب و… عرضه نمائیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این سازمان بعنوان یک مجموعه خدمت‌گذار علاوه بر اجرای سیاست‌های تجاری، سرمایه گذاری و عمرانی، یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اجرایی خود را در حوزه امور فرهنگی می‌داند و معتقد هستیم اگر زیرساخت‌های فرهنگی اصلاح شود قطعا پیشرفت اقتصادی را نیز خواهیم داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار