کد خبر: ۱۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از راه‌اندازی استودیوی تولید محتوا در محل این سازمان، خبر داد.
راه اندازی استودیوی تولید محتوا در سازمان منطقه آزاد اروند  

به گزارش آرانیوز محمود ازند ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان منطقه آزاد اروند قصد دارد با راه اندازی این استودیوی تخصصی و ارائه برنامه های تولیدی با محوریت مسائل منطقه، محلی فراگیر و مطلوب برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در کنار سایت و دیگر پلتفورم های موجود را ایجاد کند.

ازند، راه‌اندازی استودیوی تولید محتوا را اقدامی در جهت شفاف سازی عملکرد این سازمان دانست و افزود: علاوه بر تولید محتوای تخصصی واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد اروند، می توان با آموزش و فرهنگ سازی برنامه های متنوعی را برای عموم طراحی کرد.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با داشتن 4 سالن تخصصی برگزاری همایش و جلسات؛ امروز نیز با راه اندازی استودیوی تولید محتوا قطعا به محلی آموزشی، فرهنگی و خدمات رسان در راستای تولید و اجرای برنامه های مختلف برای فرهیختگان منطقه نیز تبدیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت:  ساخت محتوای با کیفیت و نوآورانه برای افزایش آگاهی وتعامل با مخاطبان بسیار ضروری است که امیدواریم با راه اندازی استودیوی تولید محتوا در محل این سازمان بتوانیم در این مسیر گامی رو به جلو برداریم.

نظرشما
پربازدیدها