کد خبر: ۱۱۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
عطاالله معروفخانی طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اسفند ماه و برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، از همه اقشار جامعه و جهادگران شرکت فولاد هرمزگان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد
پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برای حضور پرشور در انتخابات؛ همه با هم برای ایران پای صندوق‌های رای  

به گزارش آرانیوز متن پیام به شرح زیر است:

انتخابات ریل‌گذاری آینده کشور است (مقام معظم رهبری)

انتخابات بارزترین مظهر مردم‌سالاری است و برگزاری ده‌ها انتخابات طی ۴۵ سال گذشته در ایران نشان‌دهنده آن است که کشور ما مردم‌سالارترین کشور منطقه است.

حضور همیشگی مردم ما در صحنه و پای صندوق‌های رای همواره مشتی محکم بر دهان استکبار و یاوه‌گویان و بدخواهان ایران خواهد بود. این انتخابات سرنوشت همه ما را تعیین می‌کند و چهار سال ریل‌گذاری و قانون‌گذاری کشور را معین خواهد کرد.

یازدهم اسفند ماه امسال، هنگام تجلی همبستگی، همدلی و همزبانی و حضور پرشور و گسترده ملت شریف ایران و زمان خلق حماسه است که همانند انتخابات‌های گذشته این عرصه را به عنوان نماد مردم‌سالاری نظام به همگان نشان دهیم و برای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی، مجاهدانه تلاش کنیم.

اینجانب از کارکنان جهادگر و همیشه در صحنه فولاد هرمزگان و آحاد ملت قهرمان ایران برای شرکت در این انتخابات دعوت می‌کنم تا با حضور در این رویداد مهم بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و به دنیا نشان دهیم که ملت ایران همیشه در صحنه بوده و خواهد بود .

وعده ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق های رای

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار