کد خبر: ۱۱۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه حضور حماسی مردم فردا پیکره نیمه جان دشمن را مایوس خواهد کرد، گفت: انتظار داریم منتخبین دوازدهمین دوره مجلس با هم‌افزایی کره‌گشای مشکلات استان باشند.
استاندار همدان: حضور حماسی مردم پیکر نیمه‌جان دشمن را مأیوس می‌کند

استاندار همدان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با آرانیوز در همدان گفت: خدا را شاکریم که مردمانی با بصیرت و آگاه داریم که در مواقع حساس در عرصه‌های مختلف حضوری قدرتمند داشته و حماسه آفرین شده‌اند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است همانگونه که در راهپیمایی یوم‌الله دهه فجر شاهد حضور حماسی و خروشان مردم بودیم انشالله فردا نیز پای صندوق‌های رای این اتفاق تکرار شود و بار دیگر شاهد یاس و ناامیدی بر پیکره نیمه جان دشمنان باشیم.

مقام عالی دولت در استان همدان عنوان کرد: آنچه مورد انتظار ما از منتخبین مردم استان همدان که راه به مجلس شورای اسلامی پیدا می‌کند این است که با هم‌افزایی و تشریک مساعی بتوانیم مسائل و مشکلات مختلف زیست محیطی، اقتصادی، تولیدی و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنیم.

قاسمی‌فرزاد همچنین در خصوص اینکه اصلی‌ترین مشکل استان همدان چیست و راه‌حل آن چه خواهد بود، گفت: تمامی مشکلات در سایه همدلی و هماهنگی بین دولت، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی به راحتی قابل حل خواهد بود.

 

 

 
برچسب ها: انتخابات 1402
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار