کد خبر: ۱۱۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:
امیر صباحی‌فرد با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان‌شکن به اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است.

حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی است/ دشمن بدنبال ایجاد تردید در ملت ایران استبه گزارش آرانیوز، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با تأکید بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مبنی بر مشارکت با بصیرت در انتخابات، اظهار داشت: فرمایشات رهبر عزیزمان فصل‌الخطاب همه‌ مردم، دانشجویان و دلسوزان انقلاب و ایران است.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در ملت ایران است، گفت: بر همگان واجب است که با حضور گسترده علاوه بر ناامید کردن دشمنان، در سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور به موقع خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در صحنه‌های حساس، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رشد بصیرت جامعه در راستای دشمن‌شناسی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: ملت شریف ایران اسلامی ۴۵ سال است که در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان قسم خورده این نظام، ایستادگی کردند و این مهم همان رشد بصیرت جامعه است که باید تقویت شود.

امیر صباحی فرد با تأکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان‌شکن به اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار