کد خبر: ۱۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
معاون دادستان مرکز استان بوشهر در راستای تفاهم‌نامه قرآنی با اعطای مرخصی تشویقی به زندانیان حافظان قرآن کریم به مدت ۷ روز موافقت کرد.
مرخصی تشویقی ۷ روزه به حافظان قرآن کریم در زندان‌های استان بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، یاسر حیدری ظهر امروز به همراه قاضی ناظر و رئیس زندان مرکزی بوشهر ضمن بازدید از اندرزگاه‌های مختلف با تعدادی از زندانیان دیدار چهره به چهره کرد.

معاون دادستان مرکز استان بوشهر در این دیدار سه ساعته با اشاره به کاهش ورودی به زندان مرکزی بوشهر اظهار داشت: در سال جاری به حمدالله شاهد کاهش 11.8 درصدی ورود زندانی به زندان مرکزی بوشهر نسبت به سال قبل بودیم.

وی ادامه داد: در این زمینه دستگاه قضا تا جایی که قانون اجازه دهد کمک خواهد کرد تا شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان باشیم.

حیدری نسبت به برخورداری از ارفاقات قانونی در راستای قانون حمایت از خانواده و ایجاد زمینه آزادی زندانیان حائز شرایط تأکید کرد.

وی در بین زندانیان زندان مرکزی بوشهر در خصوص انتخابات 11 اسفند گفت: امروز هر برگه رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.

معاون دادستان مرکز استان بوشهر خواستار ایجاد زمینه و بستر آشنایی زندانیان با کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و فراهم شدن تسهیلات لازم برای حضور حداکثری زندانیان در این حرکت عظیم ملی شد.

حیدری در پایان در راستای تفاهم‌نامه قرآنی با اعطای مرخصی تشویقی به زندانیان حافظان قرآن کریم به مدت 7 روز موافقت کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها