کد خبر: ۱۱۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
استاندار بوشهر از واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار ۱۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر واگذار شده است.
واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بالاتر استان بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم اظهار داشت: شور انتخاباتی در استان بوشهر نشان از حضور حماسی مردم در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه این بار هم مردم همیشه در صحنه اهداف دشمنان را ناکام می‌کنند، گفت: ادامه حماسه راهپیمایی 22 بهمن در انتخابات 11 اسفند ثبت می‌شوند و مردم بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را با مشارکت حداکثری در انتخابات به ثبت می‌رسانند.

استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های مهم را تحقق سیاست‌های تأمین مسکن مردم دانست و خاطرنشان کرد: در این عرصه طرح‌های مهم ساخت مسکن در شهرها و روستاها آغاز و در یک سال گذشته هم تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر به متقاضیان واگذار شده است.

محمدی‌زاده به طرح قانون جوانی جمعیت پرداخت و با اشاره به اینکه یکی از مشوق‌های این طرح واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های دارای 3 فرزندی است، گفت: تاکنون 2 هزار و 900 خانواده مشمول طرح قانون جوانی زمین در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول این طرح خبر داد و بیان کرد: به مناسب میلاد باسعادت امام زمان(عج) و اعیاد شعبانیه امروز عملیات واگذاری 580 قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای 3 فرزند و بالاتر استان بوشهر آغاز شده است. تاکنون 2 هزار 100 قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت استان بوشهر تحویل شده است.

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار