کد خبر: ۱۱۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:
سرهنگ پاسدار «سلامی» سربازان را زینب کشور و سرمایه ارزشمند سازمان نظامی دانست و گفت: سرباز یعنی فرصت ارزشمند برای یک مجموعه و همه باید قدر این فرصت را بدانند.

سربازان زینب کشور و سرمایه ارزشمند سازمان نظامی هستند

به گزارش آرانیوز از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار صمیمی با سربازان وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سربازان را زینب کشور و سرمایه ارزشمند سازمان نظامی دانست و اظهار داشت: سرباز یعنی فرصت ارزشمند برای یک مجموعه و همه باید قدر این فرصت را بدانند.

وی با تأکید بر اینکه باید با توجه به تجربه، تخصص و تحصیلات از سربازان استفاده شود، افزود: باید برای سرباز برنامه و برنامه ریزی داشته باشیم.

این مسئول با تأکید بر ضرورت تکریم سرباز در مجموعه تصریح کرد: باید برای سربازان شخصیت قائل شد و الگوی رفتاری و اخلاقی باشیم.

سرهنگ پاسدار سلامی در بخش دیگر سخنان خود خطاب به سربازان اذعان داشت: سرباز باید قدر دوران سربازی را بداند و از این فرصت برای ساخته شدن، کسب معرفت و تقویت دین و اخلاق خوب استفاده کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: سربازان از فضای ارزشی و شهدایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنند چرا که اینجا فضای دفاع مقدس است و می‌توانند به شهدا نزدیک شوند و پایه‌های اعتقادی و دینی خودتان را تقویت کنند.

سرهنگ پاسدار سلامی در پایان نظم و انظباط، آراستگی ظاهری، اطاعت از مافوق و توجه به نماز اول وقت را از ویژگی‌های سربازان دانست و بر آن تأکید کرد.

در این نشست تعدادی از سربازان به بیان دغدغه‌ها و ارائه پیشنهادات پرداختند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار