کد خبر: ۱۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور:
میراحمدی گفت: دستگاه‌های مربوطه وظایف خود را جهت برگزاری انتخابات به خوبی انجام داده و بیش از ۲۵۰ هزار نفر مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.  
بیش از ۲۵۰ هزار نفر وظیفه تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند  

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد امنیت انتخابات کشور در گفتگویی اظهار کرد: ستاد امنیت انتخابات کشور به موازات ستاد انتخابات کشور زیر نظر وزیر کشور تشکیل شد و خوشبختانه شرایط برگزاری انتخابات از لحاظ امنیتی در وضعیت خوبی است.  

وی افزود: دستگاه های مربوطه همچون فراجا، بسیج، سپاه، ارتش، اطلاعات و ... وظایف خود را جهت برگزاری انتخابات به خوبی انجام داده‌اند. بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند. 

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور ادامه داد: وظایف دستگاه های مختلف توسط استانداران تقسیم بندی شده است و امنیت صندوق ها در اقصی نقاط کشور از جمله در مناطق سخت گذر پیش بینی شده است و کنترل مرزها و اشراف اطلاعاتی خوبی صورت گرفته است.‌ 

میراحمدی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند هیچ دغدغه امنیتی برای انتخابات نداریم و ان شاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت و مردم ما همچون همیشه دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار