کد خبر: ۱۱۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
حضور حداکثری، اقتدار ملی/یادداشت/ سردار رفیعی آتانی
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند یکی از بزنگاه‌هایی است که می‌توان آن را تجلی صحنه‌های پیروزمندانه دفاع مقدس نامید.

مشارکت حداکثری در انتخابات، استمرار فتوحات فرزندان شهید ملت در دوران دفاع مقدس

به گزارش آرانیوز  سردار سرتیپ دوم پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با چهار کلیدواژه «مشارکت»، «رقابت»، «سلامت» و «امنیت» همه را به میدان بزرگ انتخابات دعوت کرده‌اند. همچنین معظم‌له در خصوص ‌پیامدهای مشارکت بالا در خصوص انتخابات به بُعد بین‌المللی و اقتدار کشور اشاراتی فرموده‌اند. حضور در انتخابات در اقتدار جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد.

هیچ ابزار و قدرتی به اندازه حضور مردم برای کشور قدرت آفرین نیست. گرچه ابزارهای نظامی، سیاسی، اقتصادی برای کشور قدرت افزا و قدرت زاست، اما هیچ کدام به اندازه حضور مردم نیست.

حضور مردم نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه، قدرتمند می‌کند. از جهت وجهه داخلی انتخابات، حضور مردم و مشارکت مردم، نمایان کننده اقتدار ملی است. وقتی دشمنان و دوستان ملت احساس کنند که این ملت در دنیا، هوشیار، عازم، بیدار، پرانگیزه و پای کار است، بی‌شک اقتدار و هیبتی عمیق در دیدگان همه عالمیان پیدا می کند.

هر چه صندوق‌های رأی شلوغ‌تر و گسترش حضور و مشارکت مردم بیشتر باشد، اعتبار کشور افزایش می‌یابد. تجربه حضور شما مردم عزیز در حوادث گوناگون و مشارکت بالای شما صاحبان حقیقی صندوق انقلاب، استمرار فتوحات فرزندان شهید شما در دوران دفاع مقدس است. قطعا و یقینا آن روزها چشم‌هایی به میدان نبرد و دفاع مقدس شما دوخته شده بودند تا شکست ما را جشن بگیرند، اما با مشارکت شما و فداکاری فرزندان عزیزتان تصویر قدرت و استحکام شما ملت عزیز به دنیا مخابره شد.

مشارکت در انتخابات هیبت دشمن را متزلزل خواهد کرد، پذیرش سیاست تحمیلی آمریکا و اروپا دیگر مورد پذیرش جهان واقع نبوده و دشمن را وادار می‌سازد از مواضع خود علیه ایران عقب‌نشینی کند و حتی منجر به لغو تحریم در آینده پس از انتخابات شود. 

مردم شورآفرین دارالمومنین قزوین؛ شور و نشاط انتخاباتی شکل گرفته را با دعوت چهره به چهره ماندگارتر کنید. هیچ کس در میدان بازی پرعاطفه انتخابات شما تماشاگر نیست. همه شما مردم عزیز، اصل و متن هستید، حاشیه‌ای وجود ندارد. 

 ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس را باحضور پرسش‌گرانه و نشاط دینی و ملی خود، پررونق کنید. یار دوازدهم میدان تجلی اراده شما در یازدهم اسفندماه، خود شما هستید. انگشت اشاره شما یک قله را نشان می‌دهد و آن قله تحقق مشارکت حداکثری برای آبادانی ایران اسلامی عزیز است. 

مردم عزیز؛ شما خوش سابقه و خوش عمل هستید، شما خلق کنندگان یوم الله های ۲۲ بهمن، ۹ دی ماه، ۱۳ آبان و روز قدس هستید و برای تشییع سرباز پرافتخارتان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی، رکورددار عالم شده اید. شما حافظان حرم جمهوری اسلامی و فرماندهان قرارگاه حسین بن علی(ع) به امانت گذاشته حاج قاسم و شهیدانتان هستید.

مردم فهیم، بصیر و «به هنگام عمل کننده»، استان قزوین؛ اینجانب به عنوان کوچکترین عضو مردم استان قزوین، خاک پای تک تک شما مردم عزیز، جانفدای آبرو، عزت و شرف شما، شأنی برای خود قائل نبوده و نیستم جز اینکه به دعای شما، فدایی شما شوم. دست‌های به دعا رفته شما که شبانه روز برای عاقبت به خیری یکدیگر به آسمان متصل شده و ان‌شاالله در ۱۱ اسفند دل‌های به هم پیوسته و وابسته شما، خالق حماسه بزرگی می‌شود که دشمنانتان را ناکام و دوستانتان را امیدوار می‌سازد. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها