کد خبر: ۱۱۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:
امیر «محمدشفیعی» گفت: شهدای گمنام از مظلوم‌ترین شهیدان دوران دفاع مقدس هستند چرا که هر کدام پس از رشادت‌های فراوان بدون هیچ نام و نشانی در گوشه‌ای از ایران اسلامی آرامیده‌اند.

شهدای گمنام از مظلوم‌ترین شهیدان دوران دفاع مقدس هستند

به گزارش آرانیوز از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی ۱۶ زرهی با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا ضمن اهدای گل و ادای احترام به مقام شهیدان دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای گمنام عزیز، بر گردن ملت ایران خصوصاً مسئولان حق بزرگی دارند، آنان از عزیزترین دارایی خود یعنی جان خویش گذشتند و در گمنامی ماندند تا آوازه ایران و ایرانی در جهان طنین انداز گردد.

وی ادامه داد: شاید به جرات بتوان گفت که شهدای گمنام از مظلوم‌ترین شهیدان دوران دفاع مقدس هستند چرا که هر کدام پس از رشادت های فراوان بدون هیچ نام و نشانی در گوشه‌ای از ایران اسلامی آرامیده اند.

ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان با اشاره به منزلت و جایگاه خانواده شهدای گمنام عنوان کرد: خانواده شهیدان گمنام نیز اجر و پاداش چندین برابری دارند، صبر و استقامت و چشم انتظاری آنان در فراق عزیزان، ایمانی راسخ ناپذیر می‌خواهد.

امیر محمدشفیعی خاطرنشان کرد: ان‌شالله به برکت خون مقدس شهدای نظام جمهوری اسلامی خصوصاً شهدای گمنام، مردم ایران همچنان راه پیشرفت و رشد را طی خواهند کرد و دشمنان اسلام در توطئه‌های خود ناکام خواهند ماند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار