کد خبر: ۱۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری همایش‌های انتخاباتی در بخش‌های مختلف دانش‌آموزی و فرهنگیان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ هزار دانش‌آموز رأی اولی استان بوشهر آماده مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند شده‌اند.
۱۳ هزار دانش‌آموز رأی‌اولی استان بوشهر آماده مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند

علی موحدی در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهر، حضور پرشور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات 11 اسفند را زمینه‌ساز اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور و ملت ایران دانست و اظهار داشت: انتخابات عالی‌ترین مظهر مشارکت مردم در سرنوشت خویش و نمونه بارز مردم سالاری دینی است.

وی، انتخاب رهبر به عنوان عالی‌ترین مقام معنوی و سیاسی کشور توسط مردم، نمونه‌ای قابل افتخار را از مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم ضمن ارتقا اقتدار، کشور را در برابر بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها بیمه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی را مورد تأکید قرار داد و به برنامه‌های آموزش و پرورش استان در این زمینه پرداخت و اضافه کرد: در این راستا همایش انتخابات در مدارس و مناطق مختلف آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

موحدی از برگزاری 18 همایش رأی‌اولی در 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همایش رأی‌اولی‌ها با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر در حال برگزاری است.

وی تعداد دانش‌آموزان رأی اولی که در مدارس استان بوشهر تحصیل می‌کنند را 13 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: دانش‌آموزان و رأی‌اولی‌ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارند و با انتخاب آگاهانه خود می‌توانند در انتخاب یک کاندیدای اصلح در توسعه کشور مؤثر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از  تشکیل جلسه مسئولان آموزش و پرورش با رویکرد مشارکت حداکثری فرهنگیان و نقش مهم آنان در انتخابات 11 اسفند خبر داد و بیان کرد: برگزاری جلسات مدیران مدارس شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات، گردهمایی معاونین پرورشی به‌صورت ویژه با راهبری اداره کل آموزش و پرورش استان طراحی، عملیاتی و یا در حال اجرا است.

موحدی به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و هر رأی زمینه ناامیدی دشمنان و اقتدار کشور را بیشتر فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد اضافه کرد: هرکدام از دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان نظام اسلامی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها