کد خبر: ۱۱۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی و اقدامات بازدارنده‌ در ۹ ماهه امسال شاهد کاهش ۷۱ درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در محورهای روستایی هستیم.
کاهش ۷۲ درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در محورهای روستایی کرمانشاه

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی در نود و دومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان، اظهار داشت: در آمار و اطلاعات 9 ماهه سال‌ جاری تلفات حوادث رانندگی در محورهای روستایی نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد کاهش یافته است. 

وی گفت: در 9 ماهه امسال در محورهای روستایی ایمنی محورهای روستایی و کاربران روستایی یک مسئله بسیار جدی محسوب می‌شود، زیرا تعداد زیادی از تلفات در محورهای روستایی اتفاق می‌افتد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و ایمن سازی جاده های روستایی برای راکبین موتورسیکلت و راکبین ادوات کشاورزی در روستاهای شهرستان‌ها با حضور کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک و پلیس راه گام‌های موثر و خوبی در کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای روستایی برداشته شده است.

کهریزی افزود: در 9 ماهه امسال تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت سال گذشته در همین بازده زمانی 9 درصد کاهش یافته است.

وی درباره رفع نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: در سال 1401 نقاط پرحادثه مصوب 19 نقطه بوده است که در سال‌جاری 10 نقطه پرحادثه ایمن‌سازی شده و 9 نقطه پرحادثه در حال انجام که برای تسریع در انجام نیاز به ابلاغ بودجه استانی است.

کهریزی افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای ساماندهی تردد و حجم ترافیک عبوری در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 اسفند ماه سال‌جاری انجام شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها