کد خبر: ۱۱۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
رئیس اداره بازرسی فرمانداری ویژه ری از بازدید سرزده عوامل بازرسی فرمانداری و شبکه بهداشت ری از بیمارستان فیروزآبادی خبرداد و گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و صیانت از حقوق شهروندی بازرسان از بخش‌های مختلف بیمارستان فیروزآبادی بازدید کردند.
بازدید سرزده بازرسان از بیمارستان فیروزآبادی/ یک پزشک به کادر پاسخگویی افزوده شد

به گزارش آرانیوز از ری، محمود بهارلو در حاشیه بازرسی از مجموعه بیمارستان فیروزآبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور فرماندار ویژه شهرستان ری، موضوع بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به‌صورت مستمر در دستور کار تیم بازرسی این اداره بوده و تیم های بازرسی با حضور سرزده در ادارات بر‌اساس دستورالعمل‌های مصوب اقدام به بررسی نحوه عملکرد می‌کنند.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب‌رجوع، صیانت از حقوق شهروندی و اجرای شیوه‌نامه‌های مربوط به حوزه عفاف و حجاب و در جهت اجرای مصوبات شورای اداری شهرستان، تیم های بازرسی این اداره ضمن بازدید میدانی از مجموعه درمانی بیمارستان فیروزآبادی و بررسی مشکلات و کاستی‌های موجود، توصیه‌های لازم را به مدیران و کارکنان ادارات ابلاغ کردند.

رئیس اداره بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به گلایه بیماران از معطلی و انتظار طولانی برای ویزیت توسط پزشکان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در جهت افزایش رضایتمندی مردم، در همان زمان یک پزشک به کادر پاسخگویی افزوده شد که البته تداوم این امر مدنظر بازرسان است.

وزیر بهداشت: ‌درمان ناباروری در بیمارستان فیروزآبادی رایگان شد

بهارلو در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته تاکنون تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان از جمله ادارات آموزش‌وپرورش، امور مالیاتی، شرکت توزیع برق و شهرداری منطقه 20 توسط تیم های بازرسی و ارزیاب مورد بازدید قرار گرفته که گزارش‌ها مربوطه به همراه امتیازات اعطا شده به اداره کل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران ارسال شده است.

گفتنی است در این بازرسی  و در راستای بررسی عملکرد ادارات و سنجش نحوه خدمات‌رسانی به مراجعین، تیم بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با حضور در مجموعه بیمارستان فیروزآبادی از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار