کد خبر: ۱۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان، خبر داد.
کشف ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش آرانیوز از زاهدان، سردار ‌دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان در 72 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با بهره گیری از شیوه های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان های " سراوان، ایرانشهر، ، نیمروز ، زاهدان "، طی 4 عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

سردار جلیلیان تصریح کرد؛ در بازرسی از 34 دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان 220 هزار لیترسوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر 90 میلیارد ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی 36 متهم و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار