کد خبر: ۱۱۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
در مراسم سیزدهمین جشنواره مالک اشتر مطرح شد؛
سردار «ریحانی» گفت: با اقدامات و عملکرد مثبت، مماشات نکردن و ایستادگی در برابر دشمنان و مسئولیت حفاظت و حراست از انقلاب در همه صحنه‌ها مهمترین مؤلفه‌های پاسداران است.

مهمترین مؤلفه‌های پاسداران، حفاظت و حراست از انقلاب است

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرتنبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم سیزدهمین جشنواره مالک اشتر که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نام جشنواره مالک اشتر منصوب بنام یکی از یاوران صدیق، فداکار و شجاع حضرت علی(ع) است که آن حضرت نکات بی‌نظیری در مورد مالک اشتر بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جشنواره مالک اشتر اخلاق، معنویت و توجه به روحیه جهادی مدنظر است، گفت: این جشنواره نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران توانمند و متعهدی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا می‌کنند و هدف جشنواره مالک اشتر الگوسازی، شاخصه‌سازی و بسترسازی در سایر رده‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت فرهنگ الگوسازی برای رشد استعدادها، گفت: سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و اثرگذاری در نظام جمهوری اسلامی دارد. با اقدامات و عملکرد مثبت، مماشات نکردن و ایستادگی در برابر دشمنان و مسئولیت حفاظت و حراست از انقلاب در همه صحنه‌ها مهمترین مؤلفه‌های پاسداران است.

وی در ادامه گفت: بسیجیان بدون چشم‌داشت و توقع مادی در عرصه‌های مختلف به این نظام خدمت می‌کنند و همه این خدمات در پیشگاه محفوظ خواهد ماند. نظام جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم از بین برود سایر حرم‌ها هم از بین می‌رود. همه ما باید بصیر و آماده باشیم و دشمنان داخلی و خارجی را بشناسیم و پاسداران در این شاخصه‌ها برتر بوده‌اند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار