کد خبر: ۱۱۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان، مردم را برای حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه دعوت کردند.
دعوت علمای شیعه و سنی گلستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش آرانیوز از گرگان، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور مردم در همه صحنه‌هاست و علمای شیعه و سنی از مردم استان گلستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11اسفند ماه دعوت کردو تاکید کردند که دشمن تلاش برای کاهش مشارکت در انتخابات را با جدیت دنبال می‌کند ئ قطعاً با حضور گسترده مردم این توطئه‌ها را شکست خواهد داد.

رئیس مرکز اسلامی شمال کشور گفت: جنگ نرم دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات و جنگ تمام عیار دشمن برای برهم زدن کانون گرم خانواده برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام  نورعلی دیلم تصریح کرد: امروز جنگ تمام عیار و هیبریدی دشمن در بستر فضای مجازی برای برهم زدن کانون گرم خانواده، سکولار کردن، تحریف و منحرف کردن مسیر خانواده است.

وی با بیان اینکه، حضور مردم، وحدت کلمه و رهبری نظام سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: امروز مردم ما به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند و در همه عرصه‌ها حضور گرمی دارند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه، حضور پرشور مردم در انتخابات خار چشم دشمن است، افزود: امروز جنگ نرم دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات است.

‌دیلم با تاکید بر نقش وحدت کلمه در بین مردم و آحاد جامعه اسلامی افزود: امروز مقام معظم رهبری به زیبایی مدیریت جامعه اسلامی را برعهده دارند و در کنار هم در امنیت و آسایش زندگی می کنیم در حالی که کشورهای اطرف دچار جنگ و خون ریزی هستند.

حضور حداکثری با جهاد تبین علما محقق می‌شود

امام جمعه بندرترکمن هم تاکید کرد: هدایت مردم برای حضور در صحنه‌های نظام و خصوصا در انتخابات برعهده علما و روحانیون است.

حجت‌الاسلام شیخی با اشاره به اینکه انقلاب به اسلام و علمای دین عزت داد تصریح کرد: عزت امروز ملت ایران را هیچ ملتی ندارد و این عزت و اقتدار به برکت حضور علما است و دعوت علما از مردم قطعا بر شور حضور در انتخابات خواهد افزود.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به اینکه، انقلاب به اسلام و ملت ایران به ویژه علما و روحانیون عزت داد، گفت: امروز علما جایگاه والایی در نظام دارند و مردم علما را در طول تاریخ هادی و چراغ راهشان می‌دانستند و اعتقاد داشتند.

‌شیخی با بیان اینکه، قبل از انقلاب‌ شان و جایگاهی برای علما قائل نمی‌شد، اطهار کرد: حتی حاضر نبودند لباس روحانیت را بر تن علما ببینند و چه ظلم‌ها و ستم‌هایی که در حق علما نشد اما امروز در زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای شان و جایگاه واقعی خود شدند.

امام جمعه بندر ترکمن با تاکید براینکه، نظام در بالاترین جایگاه عزت، سربلندی و پیشرفت قرار دارد، گفت: امروز یکی از نمونه‌های تقویت نظام، حضور در میدان های انقلاب و خصوصا انتخابات است.

آرای مردم خاری بر چشم دشمنان است

رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان گفت: تبیین و تشریح عوامل به ثمر رسیدن انقلاب بر نوجوانان و جوانان برعهده علما و مسئولان است و تک‌تک آرای مردم خاری بر چشمان دشمنان نظام و انقلاب است.

آخوند عبدالباسط قره باش با اشاره به تلاش معاندین برای دلسرد کردن مردم از انقلاب، افزود: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حماسه باشکوهی خلق خواهیم کرد.

دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است‌

امام جمعه اهل سنت سیجوال گفت: دشمن امروز می‌خواهد انتخابات باشکوه برگزار نشود ولی گول خورده است .

حاج یوسف آخوند ایری افزود: امروز این امنیت و آرامش که ماداریم به برکت جمهوری اسلامی است و این انقلاب  امانتی است که در گردن ماست و باید 11اسفند با شرکت در انتخابات  این امانت را پاسخ دهیم و مردم ترکمن صحرا این کار را با شور و شوق انجام می دهند .

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همه جامعه است

امام جمعه پیشکمر کلاله هم با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: حضور پرشور در انتخابات و خصوصا حضور رای اولی‌ها و جوانانی که به سن قانونی رای دادن رسیده‌اند، لازم و ضروری است.

آخوند محمد امین آدینه  با بیان اهمیت رونق بخشیدن به انتخابات، تصریح کرد: همه و همه با حضور هماهنگ و وجود قلبی خود به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

امام جمعه پیشکار کلاله با تاکید بر انتخاب فرد اصلح، بیان کرد: انتخاب افرادی که قابلیت نماینده منتخب مردم شدن را داشته باشند را به مجلس شورای اسلامی رهسپار کنیم زیرا بقا و فعالیت مجلس به وجود نمایندگان منتخب مردم نیاز دارد تا بتوانند مسائل کلیدی را مطرح کرده و تصویب کنند تا در ادامه برای مردم، جامعه و کشورمان مفید واقع باشند.

آخوند آدینه تصریح کرد: حضور پرشور و با عشق و علاقه ما در انتخابات مشت محکمی بردهان دشمنان است تا با حمایت از مقام معظم رهبری همیشه سربلند باشیم و ظالمان و خصوصا حکومت هایی که بر مسلمانان روی زمین ظلم می کنند را با خاک یکسان کنیم.

نوید مژده حضور حداکثری در انتخابات را می‌دهیم

آخوند یوسف ایری امام جمعه سیجوال هم تاکید کرد:دشمنان به حماسه انتخابات کشورمان چشم دوخته‌اند و ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و روحانیون دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن کارهایی را که نکرده و نمی تواند انجام دهد را تبلیغ می کند، گفت: ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و روحانیون دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.امروز جوان ما آشفته است و فضای مجازی بر ذهن جوانان و نوجوانان ما می کوبد.

آخوند ایری با تاکید براینکه، دغدغه اول امامین انقلاب دین و اسلام است، اظهار داشت: دشمنان به حماسه انتخابات کشورمان چشم دوخته اند و دشمن در نظر دارد که انتخابات شلوغ نشود و شور و شوق انتخابات را برباید، ولی کور خوانده است.

امام جمعه سیجوال گفت: ترکمن صحرا جلوی نقشه‌های شوم یهود را خواهد گرفت و اجازه چنین کاری را نخواهد داد و از همین حالا نوید مژده حضور حداکثری ترکمن صحرا در انتخابات را می دهیم.

آخوند ایری با بیان اینکه، دشمن به اقلیت‌ها چشم دوخته و هرلحظه در پی ایجاد اختلاف است، گفت: به قول امام راحل هر کاری که دشمن کرد شما برعکسش را انجام دهید و این فرمول مهمی است.

حضور حداکثری در انتخابات ادای دین ما به نظام و انقلاب است

امام جمعه گلیداغ  گفت: امامان جمعه و جماعت پرچمداران سنگر اسلام هستند و به برکت انقلاب، تیرها و نقشه های شیطان را در هم کوبید.

آخوند عباس علیزاده با اشاره به اینکه، به برکت نظام و انقلاب در این مکان گرد هم آمده ایم، افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و باید امانتدار خوبی باشیم تا در روز محشر و قیامت روسفید باشیم.

امام جمعه گلیداغ با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: با حضور حداکثری در انتخابات دین خود را به نظام و انقلاب ادا کنیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار