کد خبر: ۱۱۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف لوازم خانگی میلیاردی قاچاق در کردستان خبر داد و گفت: باند حرفه‌ای جعل کارتن و برچسب گوشی تلفن‌همراه بازداشت شدند.
کشف لوازم خانگی میلیاردی قاچاق در کردستان/ باند حرفه‌ای جعل تلفن‌همراه بازداشت شدند

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با آرانیوز در سنندج از کشف محموله کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی به شهرستان سنندج به یک دستگاه خودرو مسافربری مشکوک شده و با استفاده از تجهیزات و علائم پلیسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از توقیف خودو و بازرسی دقیق از آن 44 هزار و 800 نخ انواع سیگار و 176 دستگاه لوازم خانگی(لوازم آشپزی) به ارزش 6 میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف لوازم قاچاق توسط ماموران انتظامی در سقز خبر داد و گفت: متهم نیز تحویل مراجع قضایی داده شد.

آزادی از کشف هشت هزار و 256 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد و عنوان کرد: در این رابطه نیز متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی از دستگیری یک سارق سابقه‌دار با اعتراف به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: همچنین یک سارق محتویات داخل خودرو با 21 فقره سرقت در سنندج بازداشت و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان بانه خبر داد و افزود: در این رابطه نیز متهم بازداشت و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای که اقدام به جعل کارتن و برچسب گوشی تلفن همراه در مریوان می‌کردند، خبر داد و گفت: با این اقدام از ورود گوشی‌های جعلی به داخل بازار خودداری شد

آزادی یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و تخلف را با تماس با شماره 110 جهت ورود و پیگیری همکارانمان در میان بگذارند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار