کد خبر: ۱۱۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت حلول ماه شعبان و اعیاد بزرگ شعبانیه پیام صادر نمود
پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت حلول ماه شعبان و اعیاد بزرگ شعبانیه  

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول ماه شعبان ؛ عید سعید سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و روز پاسدار و عید مسعود چهارم شعبان ولادت بزرگ‌جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان روز ولادت فرخنده امام زین العابدین (ع)  را به ملت سلحشور ایران شادباش و تبریک عرض می کنم.

راد‌مردی های جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت طلبی و انقلابی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند، هرگز از یاد و خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد و بی تردید تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

 همانطور که امام حسین(ع) با تمام وجودش در مقابل ظلم و جور زمانه اش ایستاد و به تاریخ درس مقاومت داد، امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی به پیروی از سیره آن حضرت در مقابل زور جباران و ظالمان زمان ایستاده اند.

این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون نیز در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی سروقامت ایستاده‌اند.

اینجانب اعیاد بزرگ شعبانیه را به حضور پاسداران ، جانبازان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد، مقاومت و شهادت تبریک عرض نموده ، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی مسألت دارم .

محمد سجاد سیاهکارزاده

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار