کد خبر: ۱۱۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:
حبیبی گفت: امروز معلمان و دانش‌آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه در استفاده از حق خود در نظام مردم سالاری دینی، قدم در مسیر تحقق باورها و آرمان‌های مکتب نهضت امام خمینی(ره) که همان پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی است، برمی‌دارند.

دانش‌آموزان رای اولی خوزستان آماده حضور در پای صندوق رای هستند

به گزارش آرانیوز از خوزستان، «عبدالله حبیبی» سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مشارکت بالای مردم بصیر، فهیم و شهیدپرور مردم خوزستان در انتخابات پیش رو، ضامن تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه است‌.

وی افزود: امروز معلمان و دانش‌آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه در استفاده از حق خود در نظام مردم سالاری دینی، قدم در مسیر تحقق باورها و آرمان‌های مکتب نهضت امام خمینی(ره) که همان پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی است، برمی‌دارند.

حبیبی در ادامه با اشاره به مشارکت نزدیک به ۶۰ هزار دانش‌آموز رای اولی در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش خوزستان در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بسترسازی برای مشارکت حداکثری دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا نهاده شده است و بر این اساس شرکت در انتخابات تجلی این ویژگی خاص جمهوری اسلامی ایران است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار