کد خبر: ۱۱۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
ما متحدیم/ معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا عنوان کرد؛
سرهنگ پاسدار «مجیدی» اعزام ۲۰ هزار مازندرانی را به اردو‌های راهیان نور پیش بینی کرد.

پیش بینی اعزام ۲۰ هزار مازندرانی به راهیان نور

به گزارش آرانیوز از مازندران، سرهنگ «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دشمن با ابزار‌های مختلف باور‌ها و ارزش‌های ما را نشانه گرفته و در تلاش است تا به مؤلفه‌هایی نظیر ایثار، جهاد و شهادت خدشه وارد کند.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید وارد میدان شویم، افزود: تاکنون دو مرحله اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور در استان صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه دو هزار و ۳۷۴ دانش آموز دختر و هزار و ۵۳۶ دانش آموز پسر به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند، ادامه داد: ۱۶۰ نفر از بسیج طلاب، ۵۲۷ نفر از فرهنگیان و ۸۹۰ نفر در قالب بسیج ادارات به این اردو‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام گروه‌ها به راهیان نور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه هوافضا، سد کرخه، یادمان شلمچه، اروند کنار، فتح المبین و هفت تپه پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اعزام ۲۰ هزار مازندرانی را به اردو‌های راهیان نور پیش بینی کرد.

سرهنگ مجیدی با عنوان اینکه اعزام گروه‌های دانشجویی به اردوگاه‌های راهیان نور شروع شده است، بیان کرد: پیش بینی می‌شود چهار هزار دانشجو و همچنین بین هشت تا ۱۰ هزار نفر از اقشار محلات به این اردو‌ها اعزام شوند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار