کد خبر: ۱۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
با صدور چند پیام مشترک صورت گرفت؛
جمعی از مسئولین ارشد استان با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش آرانیوز از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و «علی‌اکبر حسینی‌محراب»، استاندار خوزستان امروز با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با صدور پیامی آورده است: قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در خط مقدم خوزستان در خلق حماسه باشکوه و ماندگار ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هستیم که با حضور عظیم و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

همچینین رئیس کل دادگستری خوزستان، فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در منطقه جنوب غرب، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل صداوسیمای خوزستان از حضور حماسی مردم بصیر خوزستان در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار