کد خبر: ۱۱۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: صحنه رقابت انتخابات صحنه امتحان است، پس هرگز رضای هیچ‌کس را بر رضای خدا ترجیح ندهید. این دوره چهار ساله هم تمام می‌شود اما آنچه که برای من و شما می‌ماند، نامه اعمال ما است.

صحنه رقابت انتخابات، صحنه امتحان است

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری»نماینده ولیفقیه در استان کرمانشاه شامگاه (جمعه) با حضور در جمع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار داشت: با توجه به تعریف اخیر رهبر معظم انقلاب از خواص، جمع حاضر همه از خواص جامعه هستند، بنابراین تکالیف بیشتر و بالاتری دارند و باید مراقبت کنند که جهت‌گیری کلی جامعه در مسیر درست پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواص جامعه را اسوه‌های اخلاقی و رفتاری خواند و گفت: انتظار دیگری که از خواص می‌رود این است که مجموع اخلاق و رفتار آن‌ها، برای جامعه نقش الگو را ایفا کند.

وی با بیان اینکه برای ورود به صحنه‌ای مانند انتخابات باید نیت الهی داشت، اظهار داشت: اگر انسان به‌خاطر خودش به میدان بیاید کار خوبی نیست، اما اگر برای خدا و خدمت به جامعه در انتخابات شرکت کند، بسیار خوب و برای خدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رقابت‌ها زودگذر است، عنوان کرد: صحنه رقابت انتخابات صحنه امتحان است، پس هرگز رضای هیچ‌کس را بر رضای خدا ترجیح ندهید. این دوره چهار ساله هم تمام می‌شود اما آنچه که برای من و شما می‌ماند، نامه اعمال ما است.

حجت الاسلام غفوری ضمن ارجح‌دانستن حفظ فضای دوستانه و معنوی، عنوان کرد: رقابت در انتخابات باید رفاقت‌پایه، تکلیف‌پایه، خدامحور، خداسالار، آخرت‌محور و معنویت‌محور باشد و اگر چنین شد در محضر شهدا سربلند خواهیم بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار