کد خبر: ۱۱۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد؛
«سلیم ساسانی» ازبرپایی ۴۰ غرفه در راستای خدمت به مردم انقلابی شهر کرمانشاه در روز یوم‌الله ۲۲ بهمن اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد.

برپایی ۴۰ غرفه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، «رضا سلیم ساسانی» رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه امروز در جمع حبرنگاران از اقدامات اصناف در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ویژه و اختصاصی اصناف و اتحادیه‌های استان کرمانشاه حضور پررنگ و باشکوه اصناف و اعضای صنفی‌شان در یوم‌الله ۲۲ بهمن در راستا‌ی لبیک به سخنان مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس‌اتاق اصناف کرمانشاه با توجه به برگزاری نشت‌های بصیرتی بیان کرد: فعالین اصناف کرمانشاه در این روز‌ها نشست‌های جهاد تبیین را برگزار کرده که شاخص‌ترین آن نشست بصیرتی با سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین جلیلیان نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) بوده است.

سلیم ساسانی در رابطه با ارائه تخفیفات ویژه اصناف عنوان کرد: در ایام مبارک دهه فجر برخی از اتحادیه‌ها و اصناف تخفیفات ویژه‌ای برای عموم مردم به مناسبت این ایام ارائه کرده‌اند که تا اواخر دهه فجر ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمانشاه گفت: در روز یوم‌الله ۲۲ بهمن اتاق اصناف کرمانشاه ۴۰ غرفه در راستای خدمت به مردم انقلابی شهر کرمانشاه در خیابان مدرس برپا خواهد کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار