کد خبر: ۱۱۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
مسُول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: امروز وزش باد شدید استان همدان را در می‌نوردد.

وزش باد شدید همدان را در می‌نوردد

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌و‌گو با آرانیوز  در همدان، با بیان اینکه امروز وزش باد شدید را در استان خواهیم داشت، اظهار داشت: شدت باد در نیمه شرقی استان بیشتر است.

وی از بارش‌های پراکنده و خفیف برف در نواحی غربی و کوهستانی استان خبر داد و و تصریح کرد: این بارش‌ها تا اواخر امشب ادامه دارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از فردا تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و بدون بارندگی خواهد بود، عنوان کرد: به همین خاطر در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه از فردا دماهای کمینه استان بین 2 تا 4 درجه کاهش می یابد، اظهار داشت: اما دماهای روزانه روند افزایشی طی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای 7 درجه به عنوان گرمترین شهرستان و گل تپه با حداقل دمای منفی 3 درجه، به عنوان سردترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: در شبانه روز گذشته دمای هوای شهرستان همدان در گرمترین ساعات 6 درجه و در خنکترین حالت 1 درجه سانتی‌گراد ثبت و گزارش شده است.

باقری شکیب در ادامه به پیش‌بینی‌های فصلی و بلند مدت هواشناسی اشاره کرد و گفت: با توجه به آخرین خروجی پیش‌بینی فصلی بارش‌ها تا پایان اسفندماه در حد نرمال و متمایل به کمتر از نرمال گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در فصل بهار نیز میزان بارش‌ها کمتر از نرمال پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: لازم به ذکر است که پیش‌بینی‌های فصلی در بهترین حالت 60 تا 70 درصد احتمال وقوع دارد بنابراین تاکید هواشناسی بر پیش‌بینی‌های کوتاه مدت است./

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار