کد خبر: ۱۱۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
 
سازمان منطقه آزاد چابهار در خط مقدم جهاد تبیین/ گامی دیگر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار درحوزه توسعه فضاهای آموزشی
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ همزمان با ماه مبارک رجب، سازمان منطقه آزاد چابهار با مشارکت موسسه دستیاری به دشتیاری و خیرین مدرسه ساز، کار ساخت مدرسه سه کلاسه شهید حسین علیمرادی روستای فتحعلی کلات از بخش پیرسهراب چابهار را به اتمام رساند.

این مدرسه در متراژ ۱۵۰ مترمربع و دارای سه کلاس درس و یک دفتر به بهره‌برداری رسید. 

از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این مراسم‌، تقدیر از پذیرفتگان کنکور سال ۱۴۰۲ و بازدید از مجتمع شبانه روزی پیرسهراب در این منطقه بود.

مراسم‌ افتتاحیه مدرسه سه‌ کلاسه با حضورخانمحمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، معین الدین سعیدی نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیران سازمان، لک زایی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولین و معتمدین و خانواده شهید حسین علیمرادی برگزار شد. 

قابل ذکر است سازمان منطقه آزاد در راستای توسعه فضاهای آموزشی تاکنون اقدام به ساخت ۲۰ مدرسه با ۱۲۷ کلاس درس با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرده است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار