کد خبر: ۱۱۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
معاون استاندار کرمانشاه:
«شعبانی» گفت: مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند و این مسئولان هستند که قدری از مردم عقب هستند و با وجود همه اختلاف سلائق باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه با احزاب و فعالان سیاسی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با وجود همه دشمنی‌ها امروز در آستانه آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که هم به وجود آمدن و هم ادامه حیات آن نیازمند تبیین است.

وی توانمندی آحاد جامعه در تحلیل وقایع بین‌المللی را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امام راحل انقلاب را توسط مردم به پیروزی رساندند.

شعبانی با تاکید بر حضور مردم در همه عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران را با مردم نگهداشته‌ایم در واقع ریشه مردمی انقلاب، آن را در برابر طوفان‌ها استوار کرده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بدون مردم پدیده‌ای قابل تعریف نیست بلکه مردم همواره به نظام قدرت داده‌اند و در مواقعی که حضور مردم کم‌اثر یا کم‌رنگ بوده دچار ضعف شده است.

شعبانی نیروهای مسلح را مردم‌پایه خواند و گفت: مردم در تمام عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و در عرصه سیاسی هم حضور مردم این عرصه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شعبانی با بیان اینکه مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند و این مسئولان هستند که قدری از مردم عقب هستند، افزود: با وجود همه اختلاف سلائق باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار