کد خبر: ۱۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
در یادواره ۲۱ شهید روستای مومن‌آباد؛
حجت‌الاسلام امامی گفت: مردم از برخی مدیران، مشکلات و فشارهای معیشتی و اقتصادی گلایه‌مند هستند اما پای کار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند؛ بر همین اساس کلید واژه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

امام جمعه تربت جام: حضور در صحنه مردم کلیدواژه موفقیت جمهوری اسلامی است

به گزارش آرانیوز از استان خراسان رضوی، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یادواره ۲۱ شهید دفاع مقدس روستای مومن‌آباد از توابع شهرستان تربت جام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه این شهرستان، مسئولین محلی و قشرهای مختلف مردم در مسجد این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسلامی با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و نام شهیدان، با اشاره به ولایت‌پذیری شهدا و مردم اظهار داشت: شهدا ولایت‌پذیری را در عمل به سیره نبوی (ص) و علوی (ع) و نثار جان خود در دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت ثابت کردند.

وی افزود: یکی از زیباترین جلوه‌های گفتمان انقلاب اسلامی در ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی، وفاداری مردم به امام خمینی (ره)، شهیدان، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تربت جام با اشاره به این که ناامید کردن مردم، نقشه دشمنان است ادامه داد: امام خمینی (ره) با  توکل بر خدا، با دست خالی و با حمایت مردم علیه حکومت پهلوی قیام کرد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان، سال گذشته در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی با ایجاد فتنه‌ به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند و نسبت به تحقق این توطئه یقین داشتند اما آن‌ها در محاسبات خود دو عنصر خدا و مردم را نادیده گرفته بودند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها در فتنه سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی شده بودند و وقتی مردم با تکیه به قدرت الهی به میدان آمدند غبار فتنه را از ساحت جامعه زدودند.

امام جمعه تربت جام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا تنها حکومتی است مردمش در هنگامه خطر عامه بیشتر از خواص و کارگزاران از نظام مقدس اسلامی پشتیبانی کردند.

اسلامی یادآورشد: مردم از برخی مدیران، مشکلات و فشارهای معیشتی و اقتصادی گلایه‌مند هستند اما پای کار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند؛ بر همین اساس کلید واژه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

اجرای سرود، تواشیح، قرائت دلنوشته و زندگینامه و همچنین وصیت‌نامه شهیدان، مرثیه‌سرایی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار