کد خبر: ۱۱۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
معاون سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛
سپهریان گفت: سینما هلال، ساحل و اکسین در اهواز و سینما نخل خرمشهر و سینما مهر آبادان میزبان ۱۶ فیلم فجر در خوزستان هستند.

اکران ۱۶ فیلم فجر در پنج سینمای خوزستان

به گزارش آرانیوز از خوزستان، «سید امین سپهریان» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه از اکران همزمان ۱۶ فیلم چهل‌و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: این آثار از ۱۶ تا ۲۳ بهمن در پنج سینمای خوزستان نمایش داده می‌شوند.

وی افزود: استان خوزستان از جمله‌استان‌هایی است که بیشترین تعداد سینما را برای اکران فیلم فجر به خود اختصاص داده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سینما هلال، ساحل و اکسین در اهواز و سینما نخل خرمشهر و سینما مهر آبادان میزبان ۱۶ فیلم فجر در خوزستان هستند.

وی با بیان اینکه جدول پخش فیلم‌ها متعاقبا اعلام می‌شود توضیح داد: فروش بلیت برای استان‌ها به صورت برخط از طریق سامانه‌های تهیه بلیت آغاز می‌شود و بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره امسال چهار سامانه آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir)، عرضه بلیت‌های جشنواره را برعهده دارند.

سپهریان ادامه داد: تلاش می‌شود تا در طول اکران فیلم‌ها میزبان عوامل برخی فیلم‌ها نیز باشیم اما هنوز این موضوع به صورت دقیق مشخص نشده است.

وی بیان کرد: در کنار اکران فیلم نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور کارگردانان و هنرمندان خوزستانی نیز برگزار می‌شود ضمن این که ۱۶ فیلم مشخص شده برای استان‌ها به انتخاب جشنواره بوده‌اند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار