کد خبر: ۱۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
در آستانه دهه فجر صورت گرفت؛
فرمانده انتظامی خوزستان به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به سراغ خانواده شهید «مجید قاطع زاده» در شهرستان اهواز رفتند و ضمن تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌ این شهید بر اهمیت ادامه راه و منش شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.

دیدار با خانواده شهید «مجید قاطع زاده» در اهواز

به گزارش آرانیوز از خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی خوزستان به همراه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در سلسله دیدارهای هفتگی با خانواده معظم شهدا به سراغ خانواده شهید «مجید قاطع زاده» در شهرستان اهواز رفتند و ضمن تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌ این شهید بر اهمیت ادامه راه و منش شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.

سردار میرفیضی در این دیدار ضمن ادای احترام به خانواده شهید اظهار داشت: شهیدان نه تنها مایه افتخار خانواده‌هایشان هستند بلکه یک ملت به عظمت و بزرگی مقام شهدا می‌بالند.

وی شهادت را بالاترین پاداش در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایران اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی خود را مدیون خون شهداء می‌داند.

سردار مرادحاجتی نیز آرامش حاکم در جامعه را مدیون رشادت و از خود گذشتگی شهدا دانست و ادامه داد: حضور در کنار خانواده معزز شهدا ادای دین به مقام والای شهدا و توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است.

وی یادآور شد: خانواده معزز شهداء، بزرگ‌ترین ایثار و از خودگذشتگی را در حق انقلاب ادا کردند و تجلیل و تکریم از این عزیزان به خصوص در این ایام مبارک، بر همگان واجب است.

سرباز شهید «مجید قاطع زاده» فرزند عبدالزهرا در تاریخ دهم فروردین ماه سال 1362 در اهواز به دنیا آمد و زندگی زمینی خود را آغاز کرد. وی در دوران جوانی به سربازی رفت و در تاریخ 31 دی ماه سال 1381 در سراوان استان سیستان و بلوچستان شهد شیرین شهادت را نوشید و به آسمان پر کشید.

پس از شهادت پیکر مطهر شهید «مجید قاطع زاده» از استان سیستان و بلوچستان به استان خوزستان انتقال یافت تا در زادگاهش شهر اهواز آرام بگیرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار