کد خبر: ۱۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
ما متحدیم/
سه کاروان دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج محلات متشکل از ۶۰۰ زائر از تربت حیدریه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام ۳ کاروان راهیان نور از تربت حیدریه

به گزارش آرانیوز از استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علی یعقوبیان» فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان محلات به راهیان نور اظهار داشت: مهم‌ترین هدف اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چراکه نسل‌های آینده انقلاب اسلامی باید با فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت آشنا شوند و سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور فرصتی برای انتقال ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس است و کاروان‌های راهیان نور حقیقت زنده و منتقل‌کننده فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تأکید کرد: اردو‌های راهیان نور به عنوان پاتک فرهنگی در برابر تک دشمن به شمار می‌رود، بطوری‌که در این مدت بسیاری از جوانان و زائرانی که در کربلاهای ایران حضور پیدا می‌کنند با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا می‌شوند.

یعقوبیان گفت: ثبت‌نام از زائران علاقمند به حضور در سفر معنوی راهیان نور از اول دی‌ماه سال جاری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد که با توجه به استقبال مردم از این سفر، اعزام کاروان‌ها در سه مرحله جداگانه و در قالب اردو‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر۸)، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، فتح‌المبین، شوش و همچنین پادگان دوکوهه بازدید خواهند کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها