کد خبر: ۱۱۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
سخنگوی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی با اشاره به عملیاتی‌ بودن فرودگاه شهدای گناباد در ۴ ماهه اخیر، گفت: از زمان برقراری پروازهای فرودگاه گناباد (مهرماه امسال) تا آخر دی‌ماه، حدود ۳ هزار مسافر از این فرودگاه جابه‌جا شده است.
جابه‌جایی حدود ۳ هزار مسافر در ۴ ماه از طریق فرودگاه گناباد/ پروازهای این فرودگاه بزودی از سر گرفته می‌شود

حسن جعفری در گفت‌وگو با آرانیوز در مشهد، درخصوص تعطیلی پروازهای فرودگاه شهدای گناباد گفت: نخستین پرواز مسافری فرودگاه گناباد پس از 30 سال از مهرماه امسال در این فرودگاه برقرار شد که در پی آن شاهد استقبال کم‌نظیر مردم استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی از پروازهای فرودگاه گناباد بودیم.

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در ادامه از انجام 26 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه شهدای گناباد از 10 مهرماه تا 23 دی‌ماه امسال خبر داد و افزود: در این بازه زمانی 2 هزار و 730 مسافر از طریق فرودگاه گناباد جابه‌جا شدند که نشان‌دهنده استقبال مردم استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی است.

جعفری با اشاره به اینکه میانگین مسافران پروازهای ورودی 120 نفر و میانگین مسافران پروازهای خروجی از این فرودگاه 132 نفر بوده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا، بهره‌برداری از فرودگاه گناباد بدون برخورداری از زیرساخت‌های لازم نبوده، چراکه فرودگاه گناباد عملیاتی است و هیچ‌گونه مشکل زیرساختی برای برقراری پرواز ندارد.

سخنگوی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه تاکنون پروازهای فرودگاه شهدای گناباد با موفقیت و بدون هیچ‌گونه چالشی انجام شده است، تصریح کرد: برای انجام پرواز علاوه بر فرودگاه و شرکت هواپیمایی، شرکت هندلینگ‌کننده نیز به‌عنوان یکی از این سه ضلع باید حضور داشته باشد که حضور یا عدم حضور هندلینگ‌کننده در حوزه وظایف شرکت فرودگاه‌ها نیست، اما با این وجود به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم گناباد و انجام پروازها، رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

جعفری در خاتمه ضمن تاکید بر اینکه خرید تجهیزات هندلینگ توسط معاون هماهنگی عمرانی استانداری خراسان‌رضوی در حال پیگیری است، بیان داشت: مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی، پیگیر خرید تجهیزات بوده و امید است در آینده‌ای‌ نزدیک، این موضوع به سرانجام برسد و شاهد از سرگیری پروازهای فرودگاه گناباد باشیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها