کد خبر: ۱۱۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان، گفت: بودجه این سازمان از ۳۹ میلیارد تومان سال ۱۴۰۱ به ۱۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ با حمایت استاندار و معاون عمرانی استان ارتقا یافت.
افزایش بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان

به گزارش آرانیوز از گرگان، علیرضا پرهان ظهر امروز در نشست گروه خبری فجر گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بودجه سازمان از 39 میلیارد تومان سال 1401 به 115 میلیارد تومان در سال 1402 با حمایت استاندار و معاون عمرانی استان ارتقا یافت.

وی افزود: از زمان آغاز مدیریت جدید در آذر 1401 بودجه 31.5 میلیارد تومان از 39 میلیارد تومان محقق شده بود که با تلاش مضاعف در 4 ماه آخر سال 1401 به 64 میلیارد تومان رسید و محقق شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان، بیان کرد: در 9 ماه اول سال جاری 89 فقره صدور پروانه و 26 فقره تمدید 66 فقره پایان‌کار و 250 مورد بازدید کارشناسی در خارج از حریم شهرها و روستاها در سطح استان داشتیم.

پرهان گفت: در پروژه گردشگری آشوراده سایت 22 هکتاری در داخل جزیره سازمان مشاور ذی‌صلاح را به‌کار گرفت تا همه پیش نیازهای مجوزات در محیط زیست کشور و وزارت میراث فرهنگی و شورای اقتصاد را اخذ و برای اجرا و ورود سرمایه‌گذاران آماده کند و در سایت پشتیبان 138 هکتاری، سازمان مالک 10 هکتار است که همراه با 50 هکتار در نظر گرفته شده از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل، سایت‌های تجاری و تفریح و نمایشگاهی و کاربری‌های درمانی و ساحلی و غیره اجرایی شود.

وی عنوان کرد: سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی آماده‌سازی سایت منطقه آزاد اینچه‌برون به مسئولان منطقه آزاد اعلام آمادگی کرده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان، گفت: سازمان همیاری برای جذب سرمایه‌گذار پروژه‌های تله‌کابین گرگان و مدیریت و سرمایه‌گذاری پارک النگدره و هتل ناهارخوران گرگان و پروژه‌‌های دیگر شهردای گرگان اعلام آمادگی کرده که تاکنون اقدام موثری از سوی مدیریت شهری نشده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار