کد خبر: ۱۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
رئیس هیات مدیره کانون انجمن‎‌‌های صنفی کارفرمایی خوزستان گفت: تنها نهادی که می‌تواند صدای مردم باشد و به دنبال حل اساسی چالش‎‌ها و دغدغه‌هاست، حوزه تشکل‌‎های صنفی است و تعامل بین حوزه کارفرمایی و کارگری باید تقویت شود.
در خوزستان مطرح شد: ضرورت افزایش تعامل بین حوزه کارفرمایی و کارگری

به گزارش آرانیوز از اهواز، محمدهادی قنوات امروز در نشست با  اعضای انجمن صنفی شرکت‎های خدماتی و فنی مهندسی اهواز گفت: دولت باید دست از دو قطبی کردن حوزه کارگری و کارفرمایی بردارد تا این بخش به انسجام برسد.

وی با بیان اینکه فاصله بین جامعه کارگری و کارفرمایی به صلاح هیچ کس نیست افزود: متاسفانه در حوزه کارفرمایی به ویژه در بخش شرکت‎‌های خدماتی هیچ گونه مطالبه‌‎گری انجام نمی‌‎شود و اگر هم این فرآیند صورت بگیرد به صورت محدود و بدون انعکاس درست مسائل انجام می‌‎شود.

هادی قنوات گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود تنها نهادی که می‌تواند صدای مردم باشد و به دنبال حل اساسی چالش‎‌ها و دغدغه‌‎های آنها باشد، حوزه تشکل‌‎های صنفی است.

وی افزود: در حال حاضر فعالان حوزه صنفی و اجتماعی نباید بگذارند این شرایط ناامیدکننده پایدار بماند و این مسئولیت ماست که با انجام فعالیت‎‌های صنفی پیگیر حل چالش‎‌ها و مشکلات باشیم.

قنوات گفت: به طور حتم در صورتی که ارتباط بین حوزه کارفرمایی و کارگری استان تقویت شود می‎توان گام‎ های موثرتری در این زمینه برداشت البته در حال حاضر نیز تعاملات خوبی در این میان برقرار است، اما بهتر است به فکر توسعه روابط باشیم.

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‎‌های صنفی کارفرمایی خوزستان تصریح کرد: ما تلاش خود را در جهت افزایش همکاری و توسعه روابط حوزه کارگری و کارفرمایی بیشتر کرده و به دنبال هماهنگی کامل بین این دو حوزه حیاتی هستیم چرا که کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگر هستند و قطعا نادیده گرفتن حقوق هر کدام به ضرر حوزه کار و تولید است.

وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما باید در کنار یکدیگر باشند، گفت: به طور حتم انسجام بین این دو بخش در انتها به توسعه اقتصادی و سرمایه‎ گذاری منتهی می‎شود.

به گزارش آرانیوز، محمدهادی قنوات، رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی خوزستان امروز در نشست با  اعضای انجمن صنفی شرکت‎ های خدماتی و فنی مهندسی اهواز چالش‎‌های موجود را مورد بررسی قرار داد  و مقرر شد تا موضوعات مطرح شده از سوی کانون عالیکارفرمایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار