کد خبر: ۱۱۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ١۴٨ نیروی تخصصی در اورژانس اجتماعی کرمانشاه به حل بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی یاری می‌رسانند. 

 

خدمات‌رسانی ١۴٨ نیروی تخصصی در «اورژانس اجتماعی» کرمانشاه

بهزاد شهبازی در گفتگو با آرانیوز ، در خصوص خدمات اورژانس اجتماعی به نیازمندان‌؛ اظهار کرد: برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران فردی خانوادگی و اجتماعی است.

وی افزود: خط تلفن اورژانس اجتماعی «١٢٣» است و شامل تیم سیار اورژانس اجتماعی (خدمات اجتماعی سیار)، پایگاه خدمات اجتماعی در سکونتگاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر کدام از بخش‌ها وظایفی خاصی را برای حل بحران‌ها و مشکلات بر عهده دارند اما این خدمات اجتماعی به صورت تخصصی، به موقع و در دسترس است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی استان کرمانشاه با ١٣ مرکز، ٢ پایگاه خدمات اجتماعی و ١۴٨ نیروی تخصصی که شامل مددکار، روانشناس، حقوقی، راهبر خودرو و دیگر نیروها است در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان به صورت شبانه روزی و رایگان ارائه خدمت می‌کند.

شهبازی اضافه کرد: از جمله جامعه هدف اورژانس اجتماعی می‌توان از خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، اختلافات حاد خانوادگی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب، سالمند آزاری، معلول آزاری، دختران و پسران فراری و افراد دارای ملال جنسیتی نام برد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار