کد خبر: ۱۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با رشد صادرات خود و ایفای نقش موثر در صنعت فولاد، نشان داده که ستاره‌ای درخشان در آسمان صنعت فولاد کشور است.

مهر تایید مدیر کل سازمان استاندارد استان هرمزگان بر عملکرد شرکت فولاد هرمزگان در راستای رعایت استانداردها

به گزارش خبرنگار آرانیوز محمدسروش سهیلی‌راد در آیین اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: در آسمان تیره بی‌کیفیتی، چند ستاره می‌درخشند و راهنمای دیگران هستند. به طور حتم از منظر کیفیت، یکی از این ستاره‌ها شرکت فولاد هرمزگان به شمار می‌رود. به گونه‌ای که تختال این شرکت کیفیت جهانی دارد.

وی افزود: آرزو داریم این ستاره‌ها زیاد شوند و این آسمان به کهکشان تبدیل شود. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش این ستاره‌ها منجر شود، برگزاری چنین کنفرانس‌هایی است.

مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در سال گذشته علی‌رغم مشکلات موجود توانست نقش بسیار مهمی را در صنعت فولاد کشور به ویژه در افزایش صادرات ایفا کند و صادرات محصولات با کیفیت فولاد هرمزگان امسال نسبت به سال قبل 7 درصد رشد یافته است. این امر نشان‌دهنده تلاش و مجاهدت کارکنان این شرکت در زمینه افزایش کیفیت محصول است.

سهیلی‌راد در پایان با تشکر از مدیرعامل و کارکنان فولاد هرمزگان تصریح کرد: امیدوار هستیم در کنار یکدیگر بتوانیم باری را از دوش اقتصاد کشور و مردم برداریم

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار