کد خبر: ۱۱۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در اثر مسمومیت ناشی از نشت گاز منوکسیدکربن، تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.
مسمومیت ۳۲ دانش‌آموز در پی نصب غیراصولی لوله بخاری در مشهد

آتشپاد دوم حسین صالح  در گفت‌وگو با آرانیوز در مشهد اظهارداشت: در پی اعلام حادثه نشت گاز co در یک موسسه خیریه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 44 سازمان آتش نشانی به همراه تجهیزات مرتبط به محل حادثه در یکی از خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

 وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، نشت گاز co از مسیر لوله های دودکش وسایل گرمایشی در ساختمان 4 طبقه  یک موسسه خیریه رخ داده بود و حدود 110 دانش آموز از شهرهای مختلف کشور در این موسسه اسکان داشتند.

مدیر منطقه 4 عملیات آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان بلافاصله نسبت به تخلیه و تهویه مکان اقدامات لازم را انجام دادند و 32 نفراز دانش آموزان که دچار مسمومیت ناشی از نشت گاز منوکسیدکربن شده بودند را جهت انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

شایان ذکر است، حال عمومی سایر دانش آموزان و مربیان آنها خوب گزارش شده است و آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی لازم به ماموریت خود خاتمه دادند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها